I LOVE YOU THIS BIG MUCH !

I LOVE YOU THIS BIG MUCH !
tengok ! name sape dalam love tuh ? HAHA tak dapat tengok ! wekk ! betolbetol sayangkan die !

whatta ?

arghhhh aku ni memang cepat bengang gilah babih , kalo orang suke hati nak cakap aku pape pon aku peduli ape ? cakap lah aku gedik ke ? tak cantek ke ? aku bajek ke ? ade aku nak amek peduli ? aku tak kesah kalo orang betolbetol comel atau betolbetol cantek or perfect aku tak kesa tapi kalo dah muke macam lubang tandas , hampehhhh , jangan nak bajekbajek dengan aku laa , tahan lagi muke orang gila dari muke kau tuh . tak kesa laa kalo ko tuh hotstuff gila babi kat skula ke , bandar , atau smpai tahap 1 dunie ke ape aku kesa ? gaduh mulot tak gune , nak tumbuk takot ? tak guna lah kau nih , baek pegi basoh berak adik kau je laa . . .WTA !

Sunday, February 13, 2011

HAHIHEHUHAHO


HAHA , aku sekarang dekad temerluv , saje balek rumah mak aku cuti cuti ni , duk sane bosan tahap cipan ! ! balek cini boley jugak pegi jalanjalan dengan family aku . and online 24 jam , HAHA , suke weiiii . nak balik hari nih , ahad , tapi , tetibe akaq aku call , die cakap , die jatuh tangge , kaki die saked , kene laa pulak dudok rumah ngan die , HAHA , besok tanak pegi skula , amek MC , MALAZ ! selase cuti kan ? HAHA makin bertambah laa cuti aku , pape pon i'm happy here !
hebaddddddddddddd !

No comments:

Post a Comment