I LOVE YOU THIS BIG MUCH !

I LOVE YOU THIS BIG MUCH !
tengok ! name sape dalam love tuh ? HAHA tak dapat tengok ! wekk ! betolbetol sayangkan die !

whatta ?

arghhhh aku ni memang cepat bengang gilah babih , kalo orang suke hati nak cakap aku pape pon aku peduli ape ? cakap lah aku gedik ke ? tak cantek ke ? aku bajek ke ? ade aku nak amek peduli ? aku tak kesah kalo orang betolbetol comel atau betolbetol cantek or perfect aku tak kesa tapi kalo dah muke macam lubang tandas , hampehhhh , jangan nak bajekbajek dengan aku laa , tahan lagi muke orang gila dari muke kau tuh . tak kesa laa kalo ko tuh hotstuff gila babi kat skula ke , bandar , atau smpai tahap 1 dunie ke ape aku kesa ? gaduh mulot tak gune , nak tumbuk takot ? tak guna lah kau nih , baek pegi basoh berak adik kau je laa . . .WTA !

Tuesday, June 7, 2011

hai korang :)

hahahahaha dah lame aku tak update blog aku , sumpah busy sial . Ni pun aku baru je balek dari klate . balek kampung . Sepupu kesayangan kahwin ! WOW ! hepy gilaaaa . Best ar macam2 buad kat sane . Tapi aku n kak Nani la yang buad pelamin n hias bilik pengantin . Mane ade da orang laen yg tolong . Aku tolong kak Nani tak serik serik , yelaaa mane tak nye , dibaa , dibaa amek tuu amek nii . Hehehe . Tapi betul2 dapat pengalaman hias pelamin . Sumpah start hari khamis tuh da busy , sampai na layan text die pun tade mase lorr . Sian sangat kat die tapi die kene aa faham jugak . Bukan nye saje buad alasan camtu . HAHA . Tapi yang sedih nye fon aku hilang , Sayang sangat kat fon tu walaupun buruk . Dah naseb kan taleh nak buad ape daa .

No comments:

Post a Comment